kanon kväll.

åh vilken kväll det var igår !! sjukt kul !
eller iofs hela dagen va kanon..

först åt jag, mamma o nils erik lunch på O.T ( Oliwer Twist)
sen mötte jag upp maria o ellinor på stan, vi gick runt där i kanske en timme..
jag tillbringade hela eftermiddagen hos maria, vi åt ihop, och såg en film, eller jag
råkade power napa under filmen haha !! =)

sen blev det förfest hos maria o andreas. skoj skoj! massa roligt folk.
vi drack o pratade, vissa spelade lite guitar hero o wii... och så lyssnade vi på massa musik !
sen åkte vi ner till skeppsbron !
första gången jag är där i sommar ! =)
vi hade sjukskoj, dansade en massa o hade det allmänt bra o kul !!
riktigt lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0