ikea,mediamarkt..

idag blev det en heldag med tommie. =)
vi åkte till linlöping till Ikea ( jag körde mormor bil för första gången haha, en automatbil, det va skoj )
på ikea köpte jag lite små saker bara, gallgar, en vas, microlock, glödlampor..
sen åkte vi vidare till norrköping till Mediamarkt. jag skulle kolla på en mixer..
en såndär stor o lyxig med en kanna.. men de kändes dyrt med 700 kr.. =(
sen åkte vi till Elgigaten, och gissa vad de hade där ?! en sån mixer på rea ! 297 kr !
fast då blev det en vit... jag ville ha en röd.. men hellre köper jag en för 297 är 700 faktiskt !!! =)
när vi va hemma så stannade vi på EM-möbler, bror ville spana på soffor.
och då hittade jag äntligen en kandelaber som jag ville ha..!  de fanns bara en kvar.. så jag slog till och köpte den!!!! =)
ska ta kort sen o lägga upp på sakerna..

aja. ska kolla vidare på Paris hiltons program nu och äta vattenmelon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0