aj aj x tusen.

igår va det en bra kväll !
vi satt hemma hos maria, elin,cissi,tess,maria o andreas och jag.
vi drack en hel del o spelade lite kort/öl spel =)
och så klart lyssnade vi på musik !
myspys.
sen blev det taxi till tellus.
jag fick en att bli utslängd. haha. hur ofta lyckas man med det? inte ofta.
jag blev inknuffad i en stol.. så nu är mitt smalben ajaj x tusen.
har en stort blåmärke o det är svullet o sånt.. blää !

så här ser det ut... de va inte lätt o ta kort på det blixten gör att de syns sämre.. men men..



det är söndag idag och det känns bra ändå !! =)
storebror tommie va här nyss.
vi gick en promenad runt stan och bort till johan o drack kaffe på hans snygga nya balkong!
jag vill också ha en sån stor o fin balkong!! fusk.
sen åkte jag o tommie o kollade på en lägenhet åt han.
det va jätte fin! hela lägenheten va nyrenoverad mest överallt.
med snygga tapeter o sånt!
perfekt planlösning... och så hade den balkong!
skulle vara sjukt skoj om tommie flyttar hit till nyköping också !!!! =)

aja ska ta o se lite tv innan medans jag funderar ut vad jag ska äta till mat idag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0