lite av det senaste.

vad ska jag skriva om idag då?

länge sen jag skrev tror jag..
får bli lite uppdatering av den senaste tiden...


helgen va bra ! innehöll det mesta.  träffade storebror i fredags (och även mickan o hennes syster o hennes kille, vi drack öl o lyssnade på massa musik! såklart mötley crüe ! <3
på dagen på lördagen gjorde jag pizza, morotspizza !! mums.
va på fest hos troen på lördagskvällen och sedan blev det utgång på tellus. förfesten va nog bättre än utgången.. va sjukt mycket folk o alla sprang runt o virrade..

idag har jag jobbat. jobbat på som bara den så tummarna värker ajaj. iofs gått över nu i princip.
va o tränade o va duktigt. yes yes.
nu slöar jag framför tv o dricker vatten haha. skulle vilja ha bubbelvatten.. undrar om man ska slå på stort snart o införskaffa en soada strem..
nån som har en soada strem ?
undrar om det är värt o köpa en.. hmm..

ha det sååå fint ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0