happy new year !!

åh nu är det 1a januari 09 ! så nu går vi mot det bättre... vår !! och det bästa, sommaren!
skönt som bara den!  hösten o vintern har bara rusat iväg.

nyårsafton va helt toppen !
dagen började med att maria kom o hämtade mig vid 14 tiden. sen när vi kom hem till henne igen lockade hennes syster hennes hår. och jag blandade en varsin drink !
senare vid 16 började vi laga mat ihop, jag, maria, ellinor, maggie och isabel.
riktigt mysigt ! vi lagade en 3 rätters middag !
förrätt: ungsrostat bröd, en med skaggenröra på och en med en hemma gjord röra med cremfresh, rödlök, kräftstjärtar och rom.
varmrätt: kyckling i currysås och ris och en lyxig stor sallad.
efterrätt: kladdkaka med grädde.

vid 20 tiden gick jag, maria och emma (emma kom senare till maria) till en fest som va hos troen. vi fick lite bubbelvin när vi kom dit.
mycket skoj faktiskt ! vi satt o pratade o drack ! 
sen drack vi lite shots ! haha.
mycket lyckad kväll faktiskt !!! 

vi  gick ut vid 23.55 och skålade in det nya året med bubbelvin !!
sedan efter vi hade skålat o kramats så gick vi till tellus o dansade !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0