fix you.

äntligen! nu är det på rätt sida av veckan ! En och en halv dag kvar tills det är helg.
och jag har inga som helst planer för helgen... !??!
eftersom markus krunegård blev framflyttat (!?) til den 37e februari..

jag har precis gjort mig klar för sängen..
borstat tänderna.
släckt alla lampor förutom den vid sängen.
kännt så ytterdörren verkligen är låst.
så nu är det bara datorn som ska stängas av, när jag har lyssnar klart på Coldplay - fix you.
plus att släcka ett värmeljus som lyser fortfarande.
 
juste. nu har jag tränat 3 dagar i rad ! duktig ida !!

sleeep time !! püss o kram !


Kommentarer
Postat av: Maria

Blev markus framflyttat till den 37 februari? ;). haha

2009-01-28 @ 22:06:56
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0