5 januari 09.

jag tror att 2009 kommer bli ett mycket bra år !!! jag vill verkligen tro det ! (:

idag har jag ringt om mitt hemmabio. (det stänger av sig mest hela tiden, det kommer upp en text på tvskärmen " apparaten stängs automatiskt av..."
så ringde först till gay onoffs kundtjänst... de visste inte vad felet med det är.. så sa åt mig o ringa samsung suport... han va trevlig o hjälpte mig. så jag återställde hemmabion.. så hoppas att det kommer fungera som det ska nu !

ringde om vince neil biljetterna, det blev ju inställt :(   så ringde o kolla hur man gör.. och det va kalas enkelt.. gå till ett atg ombud o lämna in biljetterna så får man pengarna tillbaka :P haha.  tur att de va så lätt !

juste storebror ville att jag skulle lägga upp bilder på hur det ser ut hos mig nu med alla nya möblerna..
så här kommer några bilder !


vitrinskåpet och tvbänken.       

tvbänken.
                                            
vitrinskåpet.

byrån i hallen.


                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0