tick tick boom.

åhh neeej. har verkligen inte mått på topp idag.. haft små ont i öronen.. frysit en massa, även vart varm..
hostat o snörvlat... även haft huvudvärk större delen av dagen..
kul ?! neeej.
jag vill o har inte råd att bli sjuk nu juu..
så nu blir det att sova o vila en massa ! somnade iofs en o en halv timme efter jobbet.. sjukt skönt. och är massa trött nu ändå..

dagen på jobbet va sjukt skooj ändå!
började med de nya filtrena idag !! 6 påsars i plastram. hihi.
kul. vi provade ut hur påsarna ska vara.. och fixade och donade.
och i morron ska vi nog prova o kolla påsarna till ett annat nytt filter..


nu har jag precis borstat klart tänderna, undertiden som jag har skrivit.. så det har väl tagit 30 min att skriva detta bara..
ska nog ta o krypa ner i sängen nu redan tror jag. känns som nån extra timme sömn bara vore bra.

fixade förresten iordning lyx matlåda tills i morron,
färsk tortilini med spenat i, kokta sommargrönsaker och köttbullar, sen ska jag ha lite creamfresh till det i morron den med vitlök och örter.. hihi.


nu är det sleep time...... sweet dreams. på er alla. püss o kram..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0