I was broken and alone.

........I´m having nightmares all the time, for reasons I couldn´t find
It´s getting darker now, but, I wont close my eyes

Nothing is for real, and You know it, You know it
I´m just gonna let it out, I´m just gonna let it out..




mm om du inte har förstått så sitter jag och lyssnar på takida...
idag är det "fet-tisdagen".. semeldagen det vill säga. men det blev ingen semla idag inte. gillar inte semlor ändå.
halv tort bröd, massa äckel grädde.. mandelmassan är det som är gott.. så semlor är ingen hit alls..
och då kan man faktiskt hoppa det !

när jag va ute o gick lyckades jag få vattenblåsor på båda hälarna.. hur lyckas jag!? irriterande om något.

denna dag va kalas på jobbet. har mått bättre idag !!! :) och har monterat nya filter o vart duktig. 6-påsars filter. as söta.
jag måste vara dum som tycker det iofs.. men men....

nu ska jag se ett oc avsnitt till innan jag ska krypa ner i sängen och sleepa. ! :)

onsdag - LÖN :)
torsdag - baka till jobbet.
fredag - se Markus Krunegård !! med maria, ellinor och isabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0