crazy beautiful.

idag på jobbet var vi 5 st på avdelningen. 5 st !!! 6 st var hemma, sjukskrivna, lediga eller sjuka..
senaste tiden har vi varit överbemanade.. 13 st tror jag..! (vi behöver vara 10 st) 
så det var skumt att bara vara 5 st kan jag lova !
men det var även skönt och mysigt ! (:
hade utvecklingsamtal idag med chefen. det var skoj. fick massa beröm ihhh och veta massa saker och så. 

när jag kom hem från jobbet bytte jag om till träningskläderna och gick ut o sprang den vanliga rundan. tok skönt!! 
och det gick hur bra som helst.
sen duscha jag o lagade mat..
resten av kvällen har tillbringats på min älskade soffa framför en film. inte vilken film som helst, utan
crazy beautiful.
den är sjukt bra och fin.  jag vill ha den på dvd.. men den säljs inte längre.. kasst !





åh längtar massa tills i morron !!!!!!


Kommentarer
Postat av: matilda

http://www.cdwow.se/search?query=crazy+beautiful&category=dvd där kan du köpa den på dvd. fast det finns nog inte svensk text.

2009-02-03 @ 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0