sunes jul.

söndagsångest.. joo tack.. har en såndär jobbig känsla nu i hela kroppen..
så man blir helt nere o inte vet vart man ska ta vägen..

jag bakade pepparkakor för ca 1 timme sen.. så de luktar super gott nu i hela lägenheten!
ska bara dekorera dem sen med lite kristyr och non stop !
(ska lägga upp bilder på det sen.. batterit i kameran är slut.. måste ladda det ikväll..)
mys.
jag älskar att julbaka och julpyssla.. ska nog gå in på affären sen och köpa lite saker så jag kan julbaka lite mer ikväll eller i veckan.. :)

just nu sitter jag och ser på Sunes jul. haha. kommer ni ihåg det ?


Kommentarer
Postat av: Richard

klassiker och bästa julkallendern all time :D

2009-12-15 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0