nakenfis.

godmorron alla !

idag är det fredag. och jag är ledig, känns skönt kan jag lova..!
ska gå o fixa om/klart håret om 45 min.. jajaja! äntligen. hoppas det blir bra bara..
(massa färg låsnade ju på en gång efter första hårtvätten)

idag är det inte vilken fredag som helst. 
utan julfest på jobbet, camfils årliga julfest!

de ni!!
tyvärr var vi ju inte välkomna längre till trosastatshotell.. så iår blir festen på vårt nya lager!
det blir spännande... och säkert kanon bra.

dax att sätta igång o fixa sig kanske ?!
ska gå om en halv timme och jag har bara förflyttat mig från sängen till soffan.. haha.

vilket innebär att jag har en hel del att fixa med innan jag kan gå ut....!

de är massa massa snö!!! och de ser ut som de är vindstilla. mega fint !! :)

hörs sen. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0