myspys.

myspys kväll hos fina flickorna, maria och lilltjejen nathalie.
jag överraskade och hade med massa godsaker..
jag köpte med toffifee, ni vet de där goda godisarna, med kola,choklad o nougat och nöt i ! mums.
en tom o jerry påse till nathalie, men kom på att hon inte äter godis ännu.. så maria fick den.
och en glasstårta med maräng i. kommer inte ihåg vad den heter !? nån som vet??
och eftersom nathalie inte tål mjölk.. så köpte jag tom o jerry kakor till henne och 2 bananer som jag vet att hon älskar.. :)

så vi hade massa gott !! vi fikade med tårtan och te.. och tog senare några toffifee när vi kollade på tv :)

jag tog bussen hem... jag är lite rädd för o gå hem själv genom skogen när det är mörkt..
och nu sitter jag hemma i soffan med filt och ser filmen på 4an, 28 dagar.


Kommentarer
Postat av: Richard

heter den inte Marrängswizz eller det kanske är något annat :P

2009-12-06 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0