julafton !

god jul alla snälla o söta !

nu är jag hemma igen. åkte iväg i onsdags morse och jobbade på trosagården från 7.30 till 16.30.
sen åkte jag till pappa, även storebror tommie kom dit. vi fick god mat o pratade o hade de trevligt !
fick de pappas ny renoverade kök, super snyggt !
på kvällen såg vi film o slöade oss framför kaminen ! :D

och idag på självaste julafton så har jag jobbat !!?!! joo så är det.
07.00 till 14.00. och det va hur trevligt o mysigt som helst.
alla va glada o fina! 
så man fick massa julkänslor. mysigt.
när jag hade slutat hämtade jag upp tommie i vagnhärad och åkte till nyköping..
va hem o stress duschade o bytte om till klänning, hämtade sen upp mormor..
vid 15.30 va jag hos mamma, och fick äntligen ta det lugnt !
åt god julmat, gott fika !
detta va första julen utan storebror johan...lite trist. men han har nog haft det bra. hihih.

mycket bra julafton!!!

Kommentarer
Postat av: Richard

låter super mysigt :D

2009-12-25 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0