inne i värmen.

hemma igen i värmen! skönt.
vilket skit väder.. regn o blåser och är kolsvart. fyfan säger jag bara!

idag va jag på lite julklappsjakt.. de gick inge vidare alls.  varför ska de vara så svårt!?
har börjat köpa småsaker till lilltjejen Nathalie. hihih. kul o köpa till barn. men svårt ändå !
men vet vad jag ska köpa till storebror o fanny..
men tommie har jag ingen aning alls..
vi har sagt att vi ska sluta köpa julklappar.. så får se hur jag gör sen !

nu ska jag laga mat. Lövbiff, pommes och sås ! mums.

Kommentarer
Postat av: Richard

då hade vi samma hobby då :P Jobbigt som fan att hitta bra julklappar ibland men nu har jag en del iallafall :P Tur det :) du kommer säkert på några bra snart ska du se ;)

2009-12-06 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0