för mycket av det goda.

tänkte meddela alla att jag lever.. haha.
igår va det ju juldagen.. dagen man festar på. jag va smart o började med att äta kasst hela dagen..
maria kom till mig vid 19 tiden har jag för mig, vi satt o drack o pratade o lyssnade på musik!
trevligt!
vid 21 kom ellinor hit och vi drog till tellus, de va massa folk där redan då !
vi drack tequila och massa öl... jaa sen va jag hemma vid 23 tiden igen. hahaha!
vart lite mycket alkohol så jag drog hem o däckade. men men !

nu ska jag äta.. skriver mer sen !!


Kommentarer
Postat av: julia

frågestund på min blogg.

kika in och ställ en fråga :)

love <3

2009-12-26 @ 16:21:07
URL: http://juliawennstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0