aj aj.

jag har fått en sinnessjuk träningsvärk.. inte skönt alls. annars brukar jag gilla att ha lite träningsvärk, då vet man att man har tränat liksom.. vilketjag tycker är skönt..
men när jag knappt kan lyfta upp armarna, eller skratta eller hosta, så är det inte så kul ärligt talat !
alltså träningsvärk i armar/axlar och i magen. haha.

dagen har vart bra faktiskt !
förmiddagen fram till lunch rusade nästan iväg. resten av dagen va lite segare, blev så himla trött..
aja !

nu ska jag se på 2 & ½ män ! men upptäckte precis att jag såg detta avsnittet igår. segt..!

juste på tal om aj aj igen.. så bet jag mig nyss i läppen.. AJ !!

Kommentarer
Postat av: Richard

Oj då det låter jobbigt :( Men det är ju ibland så när man tränar men ändå...träningsverk går över ;)

2009-12-21 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0