tusen saker.

helgen är här.. och det känns såååå skönt !

idag har jag gjort en massa !

idag mötte jag maria på stan, vi gick o fikade och hon fick sitt paket av mig !
hoppas du blev glad ?! =)
sen gick vi runt på stan o kollade lite...
jag köpte en halsband på rea ! visar en bild i morron.. och så köpte jag trosor !

ikväll har jag haft brors bil ! så jag åkte till arnö och hälsade på maria och nathalie !
vi gick en proemand runt på arnö, och sen bakade maria en äppelpaj, och då lekte jag med nathalie.
hihih. hon är för söt !!! =)
vi hade det jätte trevligt !
sen va jag lite fyllechaufför till bror, hämtade han hos stefan i jönåker...
så det blev en roadtrip i kväll. =)

i morron ska jag och ellinor ha lite kräftskiva =) hihih.
tyvärr blir det utan maria... hon ska jobba.

näe nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen.. jag är jätte trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0