tillbaka igen.

ångest.... jag gillar verkligen inte denna jävla ångesten jag har varje söndag...
undrar hur man får bort den..?!
ångesten har iofs inte vart framme så mycket under semestern..
fast så fort man råkat tänka tanken på jobbet har ångesten kommit... 




om 8 timmar och 5 minuter ska jag gå till bussen.. och åka till jobbet..
tanken på att man inte är långledig nu fören vid jul är hemsk. eller hemskare än hemsk..!

jag har precis knakat ner mig med massa medicin.
1 alvedon.
1 ipren.
nässpray.
massa vatten.
hoppas jag vaknar o mår kalasbra i morron!


nu ska jag se klart oc avsnittet innan jag ska krypa ner i sängen o försöka att sova...
det lär inte vara det lättaste med tanke på att man har vänt en aning på dygnet när man vart ledig...

dröm sött! puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0