take on me.

en huvudvärk är på gång... det kryper uppåt i huvudet... och känns lite som migrän.
jag gillar inte detta väder.. jag tror att de är vädrets fel. när det typ är åska i luften..
klibbigt o skumt värme. blää.

nu sitter jag o borstar tänderna. så snart blir det sängen för min del.

jag, maria och ellinor åkte till ekensberg.. och skulle gå en promenad i skogen..
men när vi hade gått kanske hmm 5 min hittade vi en lekpark...
med en snurrgunga o vanliga gungor ! =)
så vi började leka o satt där i 30-45 min. haha !!
skoj skoj..

nu ska jag se lite oc och sen ta och krypa ner i sängen. jag är tröttis..
sweet dreams !

på tal om inget...är mitt öga är aj aj. undrar om jag fått nån inflamation i det ?! hoppas inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0