snyggaste mobilen.

jahopp.. fan också. tappade mobilen i golvet idag.. för sista gången..!
den gick i tusen bitar. och är nu trasig.. föralltid.. :(
displayen blev helt skum o allt.. as trist.
jag gillade den.

MEN !!! jag va och köpte en ny mobil idag..
jag testade faktiskt att ha min gamla mobil.. men den är skum med, knastrar när man pratar i den
och nr blir inte sparade i den (!?) mysko.. 
åter till min nya snygga mobil !
det är en liknande jag hade förut, de är typ eftergångare till den !
en nyare, bättre & snyggare liksom !
just nu ligger den på laddning. jag är peppad att spana i den..!

så här sen min nya mobil ut !




är den inte hur snygg som helst ??
jag är kär i den redan.

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken söt mobil! vill också ha en ny

2009-09-02 @ 11:32:04
URL: http://jessisplace.blogg.se/
Postat av: angie

åhh vikken fin!:)

2009-09-05 @ 15:25:13
URL: http://rockinjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0