poolparty.

åhh jag är så peppad. vi ska ha poolparty på fredag (förhoppningsvis) !
jag o 4-5 jobbarkompisar blir det..
bada i pool, äta lite, dricka lite gott o lyssna på musik o prata o ha det allmänt gott =)
och så ska det även bli utgång på Tullen.
åhh hoppas detta blir av bara...!

dagen på jobbet va lite av ett helvete.. massa krångel o folk som inte jobbar..
plus att det va 800 grader inne o klibbigt. eller de va kanske inte så varmt.. men de blev bra svettigt när det krånglade o man va tvungen o springa som en tok o plocka upp massa saker...
så blir ida bitter !

nu måste jag ta o stänga av o nanna ser jag.. måste sova tidigt så jag blir frisk till fredag !! =)

dröm sött ! puss o kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0