ni är bäst.

så va man hemma igen.. kall och blött..
cyklade hem i regnet.. jag gillar inte regn.. inte när man är ute i alla fall...

ikväll har jag umgåtts med mina kära bröder, tommie o johan.
först satt vi på johan ballkong o tog en öl o pratade o lyssnade på musik..
sen gick vi och åt på hamnmagasinet ! tok gott !
jag åt fläskfilé och potatisgratäng med bearneisås.och även en öl till det =) mums.
sen gick vi till johan igen o drack lite kaffe o pratade.. sen började det ös regna... :(
så satt o väntade på att de skulle sluta,.. men de gjorde det inte.. så kl 21.45 gick jag hemåt...
vilket va tur.. för nyss började det regna ännu mer ! tok mega regna liksom ! 

jag får panik av alla mina hemska myggbett !

jajaaa.. nu måste jag sova !!! sov fint.  puss.


GRATTIS MARIA PÅ 22 ÅRSDAGEN !!!!!!! hipp hipp hurra !!!!

igen.. jag hatar mina grannar..... de festar fortfarande.. spelar sjukt hög musik....
och är allmänt jobbiga o hemska..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0