crazy sunday!

idag har det varit en bra söndag. mycket bra sådan.
jag har solat lite.. sen gick jag långpromenad runt hamnen och ringvägen med mamma.
sen blev det pizza på vallarna med maria och ellinor.
(äntligen är maria hemma! hon har vart på scoutläger i norge i en vecka...)
så vi satt där i solen och åt och hade det såå mysigt såå! =)
sen åkte vi och handlade lite på ica.. jag och ellinor spelade basket med alla varorna.
fråga mig inte varför.. men vi hade skoj o skrattade så hela ica hörde oss....!
sen blev det roadtrip till oxelösund för o hämta maggie !
nästa stopp blev strandstuviken. jag o ellinor skulle bada tassarna, fötterna alltså...
men vattnet va skit äckligt.. så vi åkte vidare till näsudden. där va det tok fint !!
så vi skuttade i och badade fötterna o larvade oss o skrattade mest hela tiden..
sjukt bra söndag i alla fall !!! =)




 
maria                                                            maggie.

 
mini ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0