städ-fix-regn-söndag.

jaahopp så va det söndag.. redan..! tråkigt. men det gör faktiskt inte så mycket att det är söndag ändå..!
vet du varför??
för nu ska jag bara jobba måndag,tisdag och onsdag sen är det helg igen !
långledig över påsken! skönt.

aja. nu har jag tänkt att ta och storstäda inför påsken.. städa massa..
plocka iordning med allt...damma allt.... dammsuga... tvätta govlen.. så det ska bli mega fint ! :)
hmm kanske är dax att börja med städningen nu så jag blir klar nån gång o kan äta frukost.

juste ! det är tråkigt väder idag.. mulet o halv regnigt!  det har i alla fall regnat.. men har nog slutat..

Kommentarer
Postat av: My

Njut av söndagen, Idapida, det gör jag!

2009-04-05 @ 12:50:23
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0