långfredagen.

ligger på soffan o ser på nån film som är på 1an..den verkar bra..
den heter "Underbara älskade"..  jag missade iofs början..
jag blev trött som bara den och håller på att somna.

i morgon skulle det bli toppen väder. sol o värme. hoppas att det stämmer..
oj nu hör jag en ambulans ute. läskigt.

men men, ska ta o borsta tänderna nu och rätt så snart krypa ner i sängen o sova !
det ska bli riktigt skönt ! har vart lite små seg hela dagen..
fast har gjort en hel del..
fixade en "helgdags skinka" de vill säga en julskinka.
bakat en dumlekladdkaka.
gjort en janssons frestelse.
lite duktigt i alla fall.

borsta tänderna var det jaaaa.. !

hoppas alla har haft en fin solig dag som jag har.

sov så fint och dröm söta drömmar. puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0