just nu och igår kväll.

satte precis på en film. You ´ve got mail. sett den ?
den är rolig o söt.
tänkte sitta o små slöa framför den nu medans jag tvättar klart i alla fall.
började tvätta straxt efter 10.

just igår kväll..
jag o maria gick ju till min bror. vi satt o drack öl och maria vin.
och pratade en massa och lyssnade på en massa blandad musik.. :)
det blev en del mötley crüe så klart ! <3
vid 23.30 drog vi (jag o maria) mot tellus.
vi hittade fanny i kön så gled in o ställde oss med henne, så vi slapp halva kön !
ibland har man lite tur.
hmm tellus va inte kul igår.. tok mycket folk. det kryllade av folk precis överallt !
för mycket folk är inte kul. så är det bara..
så vi köpte oss en varsin öl och satte oss o pratade o kollade på folk.. 
alla klär sig så olika, vilket är bra ! och kul o kolla på.. 
sen gav vi upp o drog vid 1.30... för o slippa köer ut och sånt skit !

näe nu ska jag ta o se filmen o ska nog fixa lite frukost. blev jätte hungrig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0