jippi jajajaaa !

migränen har släppt nu tack o lov !
man känner iofs av det lite fortfarande.. men det är i alla fall bättre !

nu är det bara 2 dagar kvar att jobba innan jag är långledig..
eller 17 timmar... berorpå hur man ser på det.

min mobil är helt mongo. knapparna krånglar o är sega som fan.
och när man pratar i den så hör man dåligt av den man pratar med säger.. det knastrar o sprakar... irri.
hoppas på att kunna lämna in den på lagning.. igen!
känns som mobilerna bara blir sämre och sämre..?!

undrar om man ska ta o sleepa nu kanske..
jag drack kaffe hos min mamma för hmm ca 1 timme sen.. och jag är trött o gäspar..
jag blir inte pigg av kaffe.. mysko men sant..


aja. ska lyssna på en låt till innan jag ska krypa i sängs.
puss o kram.

Kommentarer
Postat av: jessica

tack för tipset :)

2009-04-07 @ 14:44:26
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0