EYD eller EMD !?

måste verkligen sova nu..!

men måste berätta om när maria o jag åkte till oppeby för o hämta ellinor..
bilen framför hade reg.nr "EYD"
när jag såg det blev jag helt hysterisk o sa åhh kolla de står nästan "EMD"
fast de är "EYD"..
"så de är erik, yarald och danny.. "
smart tjej.. haha. 
yarald är inte ens ett namn tror jag..
jag o maria kom inte på nått killnamn på y ens.. yulia va de ända..
sen när ellinor  kom in i bilen hetsa jag och berättade om detta..
och hon kom på yngve.. de är nog ett bättre killnamna..
erik yngve o danny är det nya..

hm jag borde sluta hetsa om emd.. de är inte ens så bra..
bara baby, goodbye..

färdig bubblat för i kväll.. som sagt.. jag måste soooova NUU !



sweet dreams ! puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0