april april..

jag kan lura dig vart jag vill !  iofs har jag glömt att luras idag.. och har nog inte blivit lurad heller..

så nu har jag fixat mig o sånt efter springturen.
de vill säga.. duschat o tvättat håret, ätit lite. tagit de lite lugnt.. och fixat håret lite..
nu är jag trött.. men ska nog gå en promenad också !

dagen har varit kanon !
vi sparkade igång helan på jobbet.. en gammal maskin som gör filter med stålramar.. 
vi va 3 st som va på helan.. var av 2 som kunde.. så man känner av det i axlar och ryggen lite nu.
men de va skoj idag !!
och det har ju varit helt fantastiskt väder hela dagen! sol sol och mer sol !!

jag hoppas det är sol och fint i helgen ! och även i påsk när jag är långledig.

och dessutom är det bara 1 ½ dag kvar tills det är helg..  :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, allt bra? :D

2009-04-01 @ 20:50:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0