yesyes.

ÄNTLIGEN ÄR KVÄLLS VECKORNA KLARA !!!!!
på måndag är det som vanligt igen....
jobba med mina jobbar kompisar,
gå upp normal tid,
kunna vara social o prata med folk,
äta på normala tider,
prata med folk på jobbet haha,
förstå allt som jobbar kompisarna säger.
det ska bli mycket skönt faktiskt !!!

hmm.. låter som jag hatar allt med kvällen.. men så är det inte.
även fast allt är små jobbigt så har det vart skoj ändå !
de jag har jobbat med är rätt trevliga fast man inte alltid hänger med vad de pratar om.

gunilla, hon är trevlig o rolig ! chefens fruga..
mange, skämtar o drygar sig mest hela tiden.
mirveta, hon är lång o stor o påminer om "Lurch" i familjen adams. men hon är snäll.
fahira, trevlig o snäll men är lite skum o bossig.
fatima, hon är teamledare o fattar inte mycket, och verkar inte gilla att lyssna.. men är ändå trevlig.
grace, min favvo på kvällen, helt galen tjej som skrattar o är glad hela tiden !!
almira, gravid o ser halv sur o bitter ut mest.. men hon har sina ljusa stunder då hon ler lite haha.
sabiha, hmm hon är trevlig men lite skum.
enis, han är trevlig o rätt tyst av sig..
sevleta, gravid, mega gravid o hon ler o gör inte mycket.

tror att det var alla.

dessutom har det varit roligt att åka med de jag har samåkt med..
han som kör, berra. han är hm 62 år kanske, kör som en galning !! och kallar mig "lilla ida skrollan"
sevleta, som är gravid, och äter oavbrutet.
almira, hon är glad o trevlig och har långtfejk hår som är tok krulligt.

och nu är kl mitt i natten. så borde ta o lägga mig. för i morron ska jag o mamma åka runt till alla gravarna o tända ljus o lägga en blomma.

sweet dreams. püss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0