tvångstankar..?!

tvångstankar.. jag har sjukt mycket tvångstankar har jag märkt.. har alla det ?

* när jag går ut o låser ytterdörren, så måste jag känna på den så den verkligen är låst minst en gång.
* när jag stänger av datorn o ska lägga mig måste jag vänta tills datorn är helt avstängd o stänga igen locket på den innan jag kan sova. samma sak om jag stänger av den o ska gå ut..
* innan jag ska sova måste jag känna på ytterdörren så den verkligen är låst.
* så fort jag får "smutsig disk" så måste jag diska undan det.
* när jag bäddar rent i sängen så måste jag tvätta de använda lakana samma dag.
* när jag jobbar på "halvan" får man tvångstankar om de mesta för de gillar o klaga på en jämt.
* när jag jobbar på min avdeling, helan, vill jag göra så mycket filter som möjligt när jag står på line, och linen får inte stanna för så skriker pernilla helt hysterisk så man får psykista störningar bara vill döda nån.
* jag klarar inte av oordning, inte hemma eller på jobbet.

aja kom på några på nån min..
undrar om man kan få bort tvångstankar...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0