gårdagen..

igår vart det en hel dag på stan.. först va jag o klippte mig. så nu är jag korthårig igen. trivs jätte bra i det. och det blev kalas fint. åt fruksot på coffie house. kycklingröra på baugett. mums.
köpte en ny kjol på rea, 98 kr :D en svart/röd kort. tok fin.
igår kväll va vi, jag maria o massa på inflyttningsfest. de va rätt skoj. lite tjejigt o så...men men.... men de va en del som va trevliga!! sen vart de utgång på tellus, de va helt dött där. så de vasjukt tråkigt.
jag vart full o gick hem rätt tidigt... och fick lite panikångest överallt sen när jag kom hem...

nu ska jag fixa med maten så man får något i sig någon gång.. har inte ätit något ännu o kl är 16.30..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0