sjukis.

idag har jag hostat så jag har kräks 2 gånger. fy fan... ):  har halsat hostmedicin o knarkat alvedon...
mår inte så bra helt enkelt. nu håller jag på o fixar lite mat. spagetti o köttfärsås.
eller kokar spagetti o värmer köttfärsås som jag har tagit upp ur frysen. hihih. sen ska jag vila o slöa mig.

jag har gjort mega jul fint hemma idag. (plockade fram adventljusstakarna o min stjärna igår kväll) .
jag är sämst på att vila o bli frisk... har storstädat idag, dammat, dammsugit golven, tvättat golven och bäddat rent i sängen och även tvättat.
fast sen när allt är klart och fixat känner mig sig lite bättre. bara för det är rent o fint runt omkring en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0