helgen.

va ett tag sen jag skrev nu.
nu är det söndag o jag sitter o ser på beverly hills.
helgen har varit bra. lugn, nykter o allmänt mys o bra.
fredags. idol mys kväll hos maria. jag, maria o emma o lille kissen sallie. vi drack kaffe drink med balliys i. mums. och jag hade bakat en sockerkaka med äpplen i. mums också :P hihi.
lördag. va o firade farbror peter som fyllde 50 år. sjukt skoj kväll  ! träffade massa massa släktingar som man inte hade sett på länge.
sen körde jag hem bröderna :P jag va tvungen o vara fylle chaufför haha. hm.. sen blev de hemma kväll.. maria o alla skulle till tellus.. och först så  va eric gadd där, inte så peppade.. och så är de 23 så jag skulle inte kommit in..
men de va okej o sitta hemma o ta de lugnt o se på tv bara och vara nykter :P

söndag.. fars dag.
idag har jag städat av hemma, bäddat rent i sängen så kommer sova som en prinsessa ! och så har jag tvättat, och lagat mat, eller gjort matlådor !! nu sitter jag o ser lite beverly hills.. jag fick lite ont i huvuvdet. ska nog vila lite på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0