valborg

onsdag.. även valborg.
jag va ledig hela dagen. mega skönt.
jag, maria, marias syster ellinor o hennes 2 vänner maggie o isabell va o åt på rhodos. mmm mega gott.
sen åkte vi hem till maria o drack öl o fixade oss klara innan alla skulle komma.
först kom hmm vem va de.. dessan o johan. 
sen hmm kommer jag inte ihåg haha.,
men de som va där va
dessan, johan, fisken (valen), ea, jonas, elin, jenny, åsa, hmm och 3 till jag inte vet va de hette, fredrik, sofi, paulin, mini ellinor, maggie, isabel,och deras mini vän vad hon nu hette. sen hmm va de 2 till en kille o en tjej.
fast dessan mådde inte bra o åkte hem med en buss vid hmm 22 tiden tror jag. mycket tråkigt. fast hon kändes febrig. så de va lika bra att hon åkte hem o fick sova. så hon inte blir mer sjukis. krya på dig dessan.
det va kalas skoj på festen hemma hos maria. vi drack o pratade o hade mycket trevligt!! lyssnade även på musik! mega skoj !! sen skulle vi dra ut.. de va skit lång kö in på olearys.. och så kom på på att fika, stället som brann ner för hmm några månader sen har öppnat igen.. så vi drog dit.. inte så skoj alls.. vill mest hem.. sen stängde det kl 1.. tidigt. så vi drog till rockbaren en sväng o träffade lite folk. inte så värst skoj där heller.. så jag blev trött full o bitter.. så jag drog hem :P fast mötte valen o några utanför.. så pratade med dem lite sen gick jag in 5 min på rockbaren igen.. sen gick jag ut.. och träffade mini o maggie.. :P pratade med dem lite sen gick jag minsan hem o sov !!
la mig på sängen o sov 1 sekund senare. :P

men det var en riktigt lyckad fest hemma hos maria !! sjukt skoj!!! borde man göra om igen minsan!!!! 

nu är det 1a maj. storebror fyller år om 2 dagar. 28 år. hihi.

hmm undrar hur länge maria ska sleeepa. har smsat men hon svarar inte. ska nog ta o ringa henne nu o kolla läget och om hon vill ta en tripp på stan !!!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Åh vad söt du är :) Fest ikväll?

2008-05-09 @ 18:51:37
URL: http://dessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0