tjugoandra maj nollåtta.

ska vi plocka körsbär i min trädgård ?
ann-christine bärnesten.  säkert en av de sämsta låtarna.. men den gör en galet glad ! haha.

nu sitter jag här och borstar tänderna till den låten.

dagen har varit okej. va på ras idag på jobbet. lite skoj, pratat o skojat med jessica o niklas.
allt krånglade.. när en stod o kontrollerade.. så gick det åt helvete. 14 kass filter..  = 2700 kr.. duktigt..eller inte.
saknar iof att inte få jobba med bästis-tobbe o emelie o patric...
i morron är det fredag ! jajajjajajaaa. TIMO och LÖN <3

i morron ska jag o maria gå på stan i tuneli etuna. ska nog lyxa o köpa en klänning.. om den är snygg på. spanade på den idag på ginatrico här.. eller hur det nu stavas. den va svart o söt ! haha. som alla andra kläder... svarta alltså.

ajaa.. nu ska jag gå o borsta kläart tänderna innan jag ska krypa ner i sängen o sleepa.

natti nattiii !

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästis! :D

2008-05-24 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0