28 maj 08.

det har varit en helt  sjuktjävlapissighelveteskuk vecka på jobbet verkligen. allt har krånglar, de flesta har varit sjukt slöa så jag har blivit sur o bitter minst tusen gånger.. hatar det !!!! 

idag började "veteran onsdagarna"  i hamnen !!!! jag och maria o hennes familj, mamman, pappan och hennes lillesyrra ellinor. vi spanade runt på massa fina coola bilar och även motorcyklar hihih.
inte så värst spännande egentligen kanske.
sedan blev det glass på aktersnurran. mums.

igår kväll började jag kolla på OC säsong 4. kollade på 3 avsnitt igår. jag satt ensam i soffan o fick tårar i ögonen.. oc är bäst..!!!!  sitter o ser på oc nu med.. ska kolla vidare.. och hoppas att de andra 2 dagarna som är kvar denna vecka kommer gå bra.. och att jag kommer överleva dem.. utan att vilja dö...

dessutom har vi kollektiv-övertid nu på fredagar.. i alla fall 3 veckor.. så nu slutar jag 16.30 på fredagar, i stället för 12.42.... mycket skoj. man får iofs lite övertid de är bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0