18 maj 08.

toppen helg med massor av öl !!
fredagen va helt kalas. efter jobbet övningkörde jag lite med storebror tommie. sen åkte vi till pappa o fikade.och fick veta att hans sambo va på akuten o skulle få en ny lever. allt gick bra med den långa operationen. 10 timmar tror jag det var.
sen övningkörde jag med bror till trosa.
sen va det vårfest på jobbet!! vi, jag, emeli, patrik o tobbe va hos anneli o hennes man kari o förfestade.
sen kl 17.40 gick vi mot camfils lager. och festade o va glada natten lång !!
eller taxin gick hem 1 på natten.
det var sjukt skoj i fredags!!!
igår, lördag. firade vi storebror tommie. vi va hemma hos pappa i vagnhärad o firade han.
de va mycket treligt. faster o farbror va där ! länge sen man träffade dem sist. speciellt faster, de va nog i alla fall 6 år sen.
sen blev det party igen. jag o maria o åre-emma o en lisa va till marias kusin i stenkulla på förfest. sen blev det hamnen. rättare sagt rockkväll på lotsen ! mycket skoj ! träffade lite gamla vänner och blev full o glad. 11 öl vart det nog under kvällen. hahaha.
aja.

i kväll blev jag bjuden på middag hos maria. potatis o grönsaker i ugn o lax. och efterrätt, marängsvis. mums mums. sen blev det en liten road trip. jag maria o mini. de va kul.

nu sitter jag o ser på 5an. sanningens ögonblick. sjukt program. fattar inte att man offrar o hänger ut sitt liv för pengar.. pengar är inte allt.. och 500 000 är inte så mycket.  sinnesjukt.. men men.

i morron är det måndag igen. jobba igen..
5dagar till lön. inte för jag räknar ner...

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hej! Kul att hitta dig här!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram

2008-05-19 @ 08:58:37
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0