söndags ångest.

så va söndags ångesten är IGEN..  men helgen har varit bra.

fredag. jag o maria va o kollade vår utlandsresa idag. skoj. så nu är man jätte sugen på att åka. vi ska väl ta o gå o boka snart !
sen på kvällen va jag o maria på fest hos en man power tjej. Ea. trevlig tjej. kom till henne vid 20 tiden. drack o pratade lite med folk. sen vid 23 tiden gick vi alla till birgers o dansade o va allmänt snygga. 
mycket rolig dag !!!

lördag. jag o maria va barnvakt haha. åt mini o hennes små vänner. skoj. de skulle ha en 18 års fest o dricka massa antagligen. men de va rädda för oss o vågade knappt dricka alls haha. kul. vi ville dra ut men vågade inte lämna marias lägenhet... tanken på att massa sprit o hög musik skulle komma fram om vi drog va inte så peppande tänkte vi.. så vi satt o drack o garvade åt dem när de leka "kiss o bajs" lekar.. mycket mogna haha. sen när kl närmade sig 23 hade 1 somnat i soffan, 3 va på väg hem.. så då tänkte vi att nu kan vi dra ut. så de blev rockbaren !
rolig kväll igen.

och nu är det söndag. sitter o ser lite på singing bee o väntar på att maria ska komma hem så vi kan gå promenad. hatar söndagar! undrar varför ?! för att man ska jobba i morron... tanken på att jobba i morron går mig iofs inte så depp.. hmm undrar varför man får sån söndagsångest då....?!?!

nu ska jag kolla vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0