måndag och ledig.

vaknade i morse och det hade kommit tok mycket snö !!! 2 dm snö !! och det snöade för fullt !!!! fy va hemskt. jag trodde ju våren va här.. så nu är det bara o ta fram vinterjackan o vinter skorna o mössa IGEN.

sitter här nu framför min snygga tv som numera sitter på väggen. så fint såå ! ser på 5an det är oc just nu <3

jag har fått söndags ångest.. på en måndag..!
jag har fått söndags ångest.. på en måndag..!!
jag har fått söndags ångest.. på en måndag..!!!
jag har fått söndags ångest.. på en måndag..!!!!
jag har fått söndags ångest.. på en måndag..!!!!!

lång helgen har varit bra.

fredags var det party med maria o mini. utgång på birgers o o learys.
lördagen va HEMSK. vaknade o mådde konstigt. sedan låg jag o kräktes hela lördagen.. 10-12 gånger.. så har tankar på att jag fick något i mitt glas på fredags kvällen. eftersom jag bara drack lite öl. mycket märkligt o obehagligt.
men nu mår jag kalas i alla fall.

igår satt jag o maria hos mig o tog lite öl. min bror o hans tjej mickan kom över o tog en öl med oss o lyssnade på musik o pratade. mys. det blev ett besök på rockbaren också, och en öl där med. mums. men det blev lugnt..

nu ska jag o maria ta en trip till forsa o hämta lite ägg o hälsa på bondefar...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0