igår.idag.ikväll.

igår va de lite party hos maria. det var jag, maria,jenny, emma o marian. (eller hur hon stavas). vi satt o drack hos maria o lyssnade på musik o pratade o hade riktigt skoj ! sedan blev det utgång till birgers. riktigt skoj med !! vi drack drink, öl och tequila !! hihih. lite lyx.

 vakande i morse o hade knappt någon röst alls, och hade ont i halsen.. inte skoj alls. vaknade tidigt, först vid 6.. =/ men somnade om lite till 9 och gick upp då. låg o slöade mig ett tag framför tv o sedan duschade jag o gjorde mig i ordning.. vid 11.30 kom bror min o hälsade på mig (: trevligt. vi satt o pratade lite o så, sen fick jag skjuts ner på stan hahaha :P mötte maria o tjejerna på stan. vi gick runt o kollade o så.
jag power napade på marias soffa idag haha.

ikväll blev det en hemma kväll utan alkohol... jag o maria såg på melodifestivalen ikväll. och åt ost o kex !! och jag drack cola o maria fanta. spännande :P

och nu sitter jag här o ser lite på "hur man blir av med en kille på 10 dagar." funderar på att gå o lägga o nanna så jag blir frisk snart.

natti natti alla...! dröm söta drömmar..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0