fredag kl 19.53

fredag... och det har varit skinande sol hela dagen! toppen väder alltså ! det gick bra på jobbet idag fast maskinen krånglade o hade givarfel o sånt krångel.. och fast jag mådde skit hela dagen..och att killarna på avdelningen gjorde massa fel haha. de va kul. de skulle aldrig klara av att jobba själva märker man.. de märke kartongerna med fel ettiketter 2 GÅNGER, skrev in fel i datorn, glömde att rapportera in pallarna.. haha. men ändå.. varför är man glad idag ?  kan de beropå att det är fredag ? eller solen ? eller nått annat kanske?
nu sitter jag hos maria i soffan med lockar i håret. fint fint. maria och emma är o hämtar en vid tåget.. så jag o mini o jenny är här just nu bara..

ajaa. nu ska jag gå o hämta en öl i kylen !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0