en måndag,måndag den 3 februari 08.

dagen.

vaknade.
åkte buss.
jobbat.
övningkört hem.
betalat min soffa.
köpt en matta.
duschat.
åt lasagne från igår.
diskade.
såg klart sweet home alabama.
power walk med maria.
la ut en anonns blocket åt mamma.
la upp bilder.
logga in på lunarstrom. ihh.
tog på mig sleep linnet.
borstade tänderna.

just nu.

och nu sitter jag här o längtar efter att krypa ner i sängen o sova. jag har fått lite ont i halsen.. känns som morgon ont i halsen som man kan ha ibland på morronen. men som går över fort.. men har haft detta nu sen 16 typ... tråkigt. men men. i morron ska jag o maria nog boka vår utomlandsresa. skoj jajajaj. måste komma ihåg o lämna in ledighetslappar i morron om nästa vecka.. när det är KENT <3 hihih. bara 9 dagar kvar nu. längtar.
aja. nu ska jag krypa i sängs o nanna.

sweet dreams <3 pusselooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0