30-31 maj... jobb, öl, jobb och ännu mer öl.

kollektivaövertiden i fredags va okej faktiskt... det gick snabbt. små segt bara o jobba när det va så fint väder.. storebror kom o hämtade mig när jag slutade 16.30, så övningkörde jag till intersport. tommieskulle köpa en ny sommarjacka och jag va smakråd. hihi. sen körde jag hem till mig och så duschade jag och fixade mig medans tommie lagade lite mat åt oss.. 
efter vi hade ätit så körde jag tillbaka till trosa.  och festade lite med min bästis. haha. vi drack massa öl och
blev full o glada.

sedan gick jag upp 5.20 och gick o jobbade.. bakis som fan. inte skoj alls..
man fick tänkte på att man får massa pengar för att överleva dagen. jag jobbade med sadika o fahira. 
sen slutade jag 13.20 och gick till bussen o åkte hem o duscha o sov och kollade på oc..

sen övertalde jessica mig att komma till henne o festa.. eftersom hon skulle ha födelsedags party.
så jag satte på timo på hög volym o började sminka mig o klä upp mig smått.. sen gick jag till jessica o drack öl o pratade med folk. senare tog vi taxi till hamnen. rättaresagt hamnmagasinet. jessica bjöd på drink och hennes bror bjöd på öl.
sen vid hmm 1 halv 2 tog de traxi hem så jag gick hem o sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0