1a juni.

när jag vaknade idag tänkte jag.. jag måste storstäda !!!!!!!!!!!!!! så jag hoppade upp ur sängen o tog på mjukisbyxorna o ett linne.sen började jag först med att plocka undan massa skit som har legat framme nu jätte länge o mest vart ivägen.. sen damma hela lägenheten,plockade i ordning i badrummet o städade av där inne, dammsög och tvättade golven.

sen gick jag till tvättstugan och de va ledigt så jag började tvätta 2 timmar tidigare än vad jag skulle.. så jag la in tvätten o tog några tatuerings tidningar o satte mig ute i solen o läste medans jag tvättade.. tokmegaskönt !! så satt ute i 1 o en halv timme. så jag fick liiite färg !!
undrar om sommaren är här nu ?!?!
de är ju 1a juni idag.. fan va fort det har gått.. inte alls länge tills semestern börjar och tills jag o maria ska till cypern o ha det kalas fint o bra !!

nu sitter jag och ser på oc. ska nog ta o gå till affären när som helst o köpa köttfärs så jag kan ta o göra lasagne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0