16 juni 08

inte skrivit på länge nu faktiskt...
jag fick veta vad jag ska få i löneförhöjning i förra veckan. . de va skoj ! bättre lön och bra ömdömme av chefen !!
den kvällen gick jag o maria till hamen o firade med glass och sen film o pop corn hemma hos henne. sen road tripade jag, maria o hennes syster i en timme o sjöng !!

road trip !

i helgen va hultsfredsfestivalen.. missade mycket bra musik... men sparade en hel del pengar till cypern i augusti !! 
och såg igår att håkan va på grönan i lördags.. så missade han också.. men va ju jennys examensfiraden i lördags. riktigt skoj va det ! massa god mat, god dryck o massa bra musik ! och på natten vart det allsång med håkan ! <3 alla sjöng till håkans låtar. haha.
aja nu ska jag fortsätta kolla på beverly hills ett tag till och ta en melon bit innan det är sleep time !

tisdag -
onsdag - körlektion.
torsdag - slutat kl 12 på jobbet = LÅNG LEDIG !
fredag - midsommarafton !!!!
lördag - ledig.
söndag - ledig.


püsselooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0