8/7-08 - MIN födelsedag.

idag fyller jag 21 år.
det har varit en mycket bra dag faktiskt... lite förvånad.
firat den i kväll med maria och ellinor. mycket trevligt o mysigt.
jag bjöd på fika, kaffe/saft och grodbakelse och kakor.
sedan åkte vi till hamnen o tog en öl. mm öl.
i morron ska jag fira med mina bröder, pappa o yvonne o mormor.  (:
jag vill att mamma o nils erik ska komma hem nu... men men. får fira med dem senare o bjuda på mat då.

när jag kom hem vart jag sjukt arg..
internet fungerade inte..
tv fungerade inte...
telefon fungerade inte...
mycket irriterande.. men nu fungerar det ingen, tack o lov.

snart är det semester.. 3 dagar kvar o jobba !

nu är det sleeep time. püsselooo.

tack för en toppen dag !!


Kommentarer
Postat av: Sophie

graattis!:)

2008-07-10 @ 21:02:53
URL: http://thisissophie.blogg.se/
Postat av: elin

Grattis! :)

2008-07-10 @ 21:10:16
URL: http://eloons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0