13 juni - HÅKAN & KENT <3

igår den 12/7 va jag o johan och jenny och anders och såg på HÅKAN Hellström och KENT !!
kvällen va helt toppen bra !
det strömade ut håkan och kent låtar ur högtalarna under hela kvällen....
kvällen började med att vi grillade hamburgare och drack öl.
kalas god middag vart det.
runt 19 tiden gick vi till strömsholmen.
håkan började vid 20 tiden och sedan kent vid 22.

LÅTLISTA – Håkan Hellström




  Tro och tvivel

  Ramlar

  Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

  Brännö serenad

  13

  Klubbland

  Hurricane Gilbert

  Känn ingen sorg för mig Göteborg

  En midsommarnatts dröm

  Kärleken är ett brev skickat tusen gånger

Extranummer

  Nu kan du få mig så lätt

  För en lång lång tid

  Kom igen Lena!

  Det är så jag säger det

 


LÅTLISTA – Kent




  Stenbrott

  Socker

  Blåjeans

  Ingen kommer att tro dig

  Celsius

  Kallt kaffe

  Berlin

  Ingenting

  Vy från ett luftslott

  Kärleken väntar

  Avtryck

  Den döda vinkeln

  LSD, någon?

  Generation ex

  Om du var här

  Dom andra

  747

Extranummer

  Kevlarsjäl

  Utan dina andetag

  Håll ditt huvud högt (ny låt)

  Mannen i den vita hatten (16 år senare)


hela kvällen va helt underbar.
överlycklig att fått sett håkan i sommar !!!! och sett kent 2 gånger i år !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0