sjukis ida.

jag stannade hem från jobbet idag. kan man tänka sig, ida hemma från jobbet för att hon mår dåligt!?!?!? om jag hade jobbat en vecka till så hade jag inte varit hemma pga sjukdom på ett år från jobbet. haha.
men jag vakande o hade mag- och ryggvärk. så tänkte att nu måste jag minsan kolla vad felet är.. så ringde vårdcentalen o fick komma dit 11.15. medans jag väntade på att dem skulle ringa upp mig låg jag på soffan o drack vatten o såg på en wallander film, fotografen. sen va mamma snäll o skjutsade mig til vårdcentralen.. de tog prover o jag hade en mega urinvägsinfektion.. kul kul. men nu har jag fått pencelin i alla fall så jag ska bli bra igen. skönt det. 

det är sol o fint ute. såg att massa blommor har slagit ut nu. krokusar, mer snödroppar, påsklijorna börjar komma o tulpanblad har kommit :D nu är det vår o snart sommar <3

nu ska jag sätta på sista wallander filmen jag har kvar o se, masterminde. den bästa av dem alla. och krypa ner i soffan med en filt o mysa o tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0